Standarta reklāmas kanāli, piemēram, baneri vai reklāmas sociālajos tīklos un citos interneta resursos, ir dārgi un nav pietiekami efektīvi.
Audio ceļveži un interaktīvie planšetdatori ir dārgi, novecojuši un nolietoti. Jaunu ieriču pirkšana bieži vien ir dārga.
Interaktīvās ekspozīcijas palielina apmeklētību un pozitīvos iespaidus no muzeja, taču tehniski ir sarežģīti ieviest ekspozīcijā interaktīvus mākslas priekšmetus.
Mūsu risinājums
Piedāvājam aplikāciju platformu viedtālruņiem, kas ļaus ērti atjaunot ekskursiju programmas, pievienot interaktivitāti un izveidot maršrutus pagaidu izstādēm.
Uz kādām tendencēm balstās mūsu hipotēze?
Saskaņā ar statistiku, vairāk nekā 30% Eiropas muzeju izmanto mobilo aplikāciju, tostarp tādi muzeji kā Britu muzejs(The British museum),Van Goga muzejs(Van Gogh Museum).
Kādas ir mūsu platformas priekšrocības?
Informācija ir jāatjauno tikai vienuviet.
Nav nepieciešams tērēt resursus aprīkojuma iegādei, jo aplikācija darbosies apmeklētāja personīgajā ierīcē
Var viegli pievienot interaktīvus moduļus jūsu ekspozīcijai.
Ērti izveidot pagaidu izstāžu maršrutus, kas ir pievilcīgāki.
Musly aplikācija
Musly ir pieejams bez maksas App Store un Google Play.
Vienota platforma – visu muzeju apmeklētības palielināšana.
Spēja sazināties ar apmeklētājiem.
Lietotājs, apmeklējot vienu muzeju, uzzina par cita tuvumā esoša esamību.
Apmeklētājus motivēs atlīdzības un sasniegumu sistēma. Par visu noteiktas tēmas muzeju apmeklējumu lietotājs saņems atlīdzību aplikācijā.
Iespēja nosūtīt paziņojumus, lai piesaistītu jaunus apmeklētājus.
Piekļuve statistikai ekspozīcijas optimizēšanai.
45% pirmo apmeklējumu ir spontāni
Mēs piedāvājam jaunu cilvēka uzvedības modeli:
1.
Vēlas pavadīt laiku pilsētas centrā -> atver mūsu lietotni -> apskata tuvāko muzeju -> dodas uz muzeju
Atrodas centrā , nav ko darīt -> redz paziņojumu par jaunu pagaidu izstādi -> dodas uz muzeju
2.
Piesakās lietotnē -> redz jaunas izstādes -> izvēlas izstādi -> dodas uz muzeju
Pēc aplikācijas pievienošanas apmācīsim Jūsu darbiniekus to lietot un ievadīt tajā informāciju.
1.
Informācija tiks ievadīta, izmantojot konstruktora lietotni datoriem. Visu informāciju var ievadīt konstruktorā. Varat arī apskatīt, kā ievadītie dati izskatīsies apmeklētāja lietojumprogrammā, izmantojot pogu "Attēlot" tieši konstruktorā. Konstruktoru varat lejupielādēt, noklikšķinot uz pogas.
Apmeklētāju problēmas un mūsu piedāvātie risinājumi
Iespēja veidot bērnu interaktīvas ekskursijas.
Lietotājs vienmēr var mainīt informācijas avotu uz sev ērtāko.
Bērnu intereses trūkums par muzeja ekspozīciju.
1.
Nepieciešamība izvēlēties tikai vienu no: 1. Tūrisma gids 2. Audio ceļvedis 3. Papīra ceļvedis 4. Uzraksti pašos muzejos